Az alapítványunk által végzett ügyviteli feladatok (8210 Adminisztratív, üzletmenetet támogató szolgáltatás) az alábbiak:
Szövegek előállítása, rögzítése, szerkesztése, kezelése
Levelek (kérelmek, hivatalos szervezetekkel való kommunikáció) jelentések, feljegyzések, emlékeztetők, jegyzőkönyvek elkészítésében való közreműködés. Az iratkezelés kapcsán minden beérkezett, valamint a működés során keletkezett írott szöveg, számadatsor, adat (levél, okmány, bizonylat, azok mellékletei, jegyzőkönyv, műszaki leírás, nyilvántartási könyv, feljegyzés, kimutatás) kezelése, tárolása.
Nyomtatványok
A civil szervezetek számára használható, (alapvetően gazasági jellegű) nyomtatványok tervezése, összeállítása elektronikus és papír alapon, melyek az ügyviteli munka nélkülözhetetlen elemei, amelyeken leggyakrabban gazdasági eseményeket rögzíthet (bizonylatok, nyilvántartások)
Adatfeldolgozás
A szervezetek számára az általuk rendelkezésre bocsátott adatok, információk begyűjtése, rögzítése, csoportosítása, kezelése, rendezése, feldolgozása, visszakeresése, továbbítása, értékelése, tárolása, valamint az ezekkel kapcsolódó nyilvántartások vezetése, ezekből információk előállítása és közlése (sokszorosítás, másolás).